Orange 

Testimonial

Kristine Afschrift - Business Klantendienst 


Wat is jouw functie bij Orange en wat houdt deze precies in?

"Ik werk op de business klantendienst bij het departement BAG support. Ons team heeft drie verschillende taken. Ik zet ze even op een rijtje :

- Ondersteuning van business verkopers in het beheren van hun klantenportefeuilles.

- Validatie en encodering/activering van pas getekende business contracten die ons worden doorgestuurd door deze business verkopers.

- Business retention : issue solving bij ontevreden business klanten die op het punt staan om bij Orange weg te gaan.

Ik houd mij persoonlijk het liefst en het meest bezig met dat laatste ( business retention). Het geeft een grote voldoening om de oorspronkelijk ontevreden klant door jouw acties/service en aangeboden oplossingen, te kunnen overtuigen om toch bij Orange te blijven als een uiterst tevreden klant die (als kers op de taart) zelfs opnieuw intekent voor een 24 maanden contract."


Hoelang werk je al bij Orange? Heb je altijd dezelfde job uitgeoefend?

"Sinds een tiental jaar ben ik nu werkzaam bij Orange, terwijl ik daarvoor gedurende 15 jaar werkzaam was in de horeca. Horecawerk vind ik nog steeds fantastisch, ware het niet dat na de geboorte van mijn 2de kind dit echt niet meer compatibel was qua uurregeling (weekend-avond) en qua gezinsleven. Ook de fysieke slijtage in de horeca deed me beseffen dat ik dit niet tot mijn 65 ste zou kunnen volhouden, weliswaar met spijt in het hart…"


Waarom heb je gekozen om te solliciteren/om te werken bij Orange?

"Heel eerlijk? Toen ik ging solliciteren had ik enkel de interessante uurregeling in mijn hoofd ( ongeveer 9 to 5 en geen weekendwerk). Verder had ik via via gehoord dat je een degelijke opleiding krijgt mits je maar een beetje communicatief was en 3-talig (NL -FR-ENG) was. Perfect voor mij dus."


Waarom is werken bij Orange zo leuk?

"De work-life balans zit zeer goed. Ik vind het een goed loon naar werk met veel extra legale voordelen. Zonder “cheesy” te willen klinken, Orange is door de jaren heen voor mij mijn “extended family” geworden, en ik ben gek op mijn familie ."


Welke vaardigheden heb je nodig in je job om te werken bij Orange ?

"In ons departement is communicatief/klantvriendelijk zijn heel belangrijk, alsook de talenkennis (NL-FR-ENG) zowel voor foutloos schrijven als spreken. Verder kan en wordt er heel veel aangeleerd of getraind (vb. qua technische kennis), dus gewoon de wil om te leren is de belangrijkste vaardigheid volgens mij."


Waarom moeten mensen solliciteren bij Orange?

"Omdat het hier TOP is. Ik ben gek op mijn collega’s en de atmosfeer hier. Bovendien zijn er (mocht je daar zin of ambitie voor hebben) enorm veel doorgroeimogelijkheden. Goede verloning, aangename uurroosters. Iemand nog superlatieven nodig?"

Klaar voor een job bij Orange België?

Twijfel dan niet langer en solliciteer nu voor jouw plek in Team Orange!